vardaaaag

Mm vad gott det har varit med mat nu, jag har ju nämligen fått svälta idag i skolan för att se hur resultatet på ett beep och styrke test förändrades mot att man hade ätit. Ganska kul faktiskt! Aja nu mot höjdpunkten, stallet. Hihi. Red ett genomkörar-dressyrpass med Tarzan med dressyrsadel o lindor o hela köret. Jag kände verkligen skillnaden från början och mot slutet av passet. Vi jobbade lite på det mesta men fokuseringen hamnade till slut på galoppen, det bästa! Lite förvänd galopp, tempoväxlingar osv. Gav oss även på lite enkla byten o mot slutet fick vi rena byten till och med! Dutti hest. Han överträffar sig själv gång på gång!! Sedan gjorde jag ett fruktat besök på valla..nedå jag hjälper Clara med Didrik den här veckan o hälsar ju såklart på min älskade guldklimp! Jag red ut på Didrik o han var pigg o glad :)
Nu då, jaa nu sitter jag o kollar på världens bästa hotell med en hög med plugg brevid mig, men det tar jag tag i snart :):):):):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0