snabb tjej

Började ta en liten sovmorgon idag till nio, flex är det bästa som finns!
Jäkligt snabb var jag idag i alla fall, eller det är såhär mina onsdagar och måndagar (minst!) kommer att se ut nu i vår. Från 15.30 slutade jag och vid 18.00 var jag på fotbollsträningen efter att ha ridit på en ännu mer överladdad tarzan än vanligt. Red ett 40 minuters varierat dressyrpass, för att hinna, med tempoväxlingar, sidvärtsrörelser, övergångar o förvänd galopp..allt för att få honom att endast fokusera på mig men tydligen var den blåsten o hundar ännu mer spännande, till en början i alla fall. Efter en kvart började han bli väldigt fin när han verkligen fick lite att bita i! Även idag fick man se magen fast bara några få gånger, bara lite glädjesprång :) Söten, han är så himla rolig att jobba med då han är så positiv, även fast fokuseringen inte ligger på helt rätt saker hela tiden, men aja.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt header:D <3

2011-03-25 @ 09:28:11
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0