hemma

Nattinlägg nu..nedå men dagen har vart ganska fullt upp, vilket jag i o för sig älskar för det mesta.
I alla fall har jag haft det helt underbart i båstad! De få men behövliga dagarna har bestått utav träning, shopping, spa och mys. Typ. En timme efter att jag kom hem åkte mamma o jag o provred en ny häst. Får se hur det blir med den men än så länge håller jag det utanför min världsstora blogg! Efter det gick jag till Tove för lite sänghäng o nu sitter jag i sängen med det jag brukar avsluta - o börja - dagarna med, hästnet o andra till salu sidor... Men jag tror nog inte att det är meningen att jag ska ha någon häst, aldrig hittar jag min stora stjärna. Så jag satsar nog på en kanin istället, vad fasen det finns ju kanin-hoppning!



på tal om provridning..litet uppvärmnings skutt på quality i think

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0