Gokväll

Nattinlägg, igen tiewp. Trött som fasen i alla fall efter en dag som har gått i full fart. Jag var ju ändå ledig idag förutom utvecklingssamtal så först fick jag en liten sovmorgon som var väldigt uppskattad, även fast den bara var någon timme längre än en vanlig onsdag! Aja, efter samtalet begav jag mig till tollstad för lite käk o sen mockning, fodrin, sopning o till slut ridning. Jag och Carro gav oss ut på en härlig uteritt utan jackor! Haha som sagt, vårtecken! Tarzan var pigg o glad som vanligt o sen följde resten av stallsysslorna, typ. Éfter stallet fanns det som vanligt inte plats för någon vila utan då var det dags för fotbollsträning i 1,5 h o kvällen avslutades med sänghäng med astrid. Så, det var min dag i ord



Bildbrist? Svar ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0