edit

Jag måste bara börja med att rätta lite från gårdagens avramling för dom som vill ha lite mer information om den ;) Jag flög ju rakt in i sargen med kroppen och allting + att jag landade på huvudet. Jag var ju själv i ridhuset förutom Roine emma och alla som satt och fika + mamma såklart och dom trodde nästan att jag hade dött. Hihi. Tur att jag är odödlig! Det kunde egentligen gått hur som helst och att jag endast fick ont i en fot var ganska otroligt då jag lika gärna kunde brutit ryggen eller nacken och istället för att ha suttit här nu legat på sjukan och varit illa ute. Hihi igen. Aja, nu vart det inte så så varför oroa sig eller grubbla över det??

Vad det är skönt att skriva av sig om så ointressanta saker ibland alltså!



men jäklarns vad mycket jag har ramlat av på cazim alltså, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0