det blir aldrig som man tänkt sig

Jag kör lite uppis om gårdagen istället då det enda jag har och ska göra idag är att ha vart ledig för jag beger mig till båstad idag.
Det blir inte alltid som man tänkt sig, det skulle blivit jättebra men ah. Sluta 15 så då åkte jag och mamma ner på stan för att köpa glajjor till moi. Sedan var det ju tänkt att vi skulle åkt till tollstad såklart men då ringer mikaela o har skadat sig nånting så mamma är tvungen att hämta henne istället så att jag fick offras o ta tåget :'( jag har det inte lätt alltså! Aja jag kom fram till slut o då var det stress att fixa tarzan o köra ut mat i hagarna så jag kunde hinna att åka med världens bästa maja hem :) men det hann jag och den korta stunden jag red var alldeles för lite för att han skulle kunna börja slappna av o bli ridbar, hihi men sen kom jag på att jag hade lite tid över så då red jag ut en sväng istället. Fasen vad härligt! Att kunna rida utan jacka det är ju det riktiga vårtecknet alltså!
Aja nu blir det nog ingen uppdatering i helgen eftersom jag som sagt åker till båstad.
S k ö n t s o m f a s e n

Rörigt? Ohja men jag är stressad. Tjingeling



haha söt minitjej som precis hade kraschat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0