akuten

Jag hängde inte riktigt med i svängarna så tarzan hade fått nya skor. Skönt! Men han var mycket piggare än jag trodde och det fick sina konsekvenser. Dagen slutade helt oväntat på akuten..hehe. Han var helt enkelt för pigg och lyckades komma upp alldeles för högt med bakdelen och ännu längre ner med huvudet i marken vilket slutade med en Carolina rakt in i sargen och en väldigt ond fot. Men jag klarade mig utan gips, dock blir konsekvenserna att jag kan få ha riktigt ont i foten flera veckor framåt. Att jag alltid ska lyckas så bra, tur att jag är odödlig!
Det här måste i alla fall bli en tidig kväll för imorgon blir det uppgång redan 05.00. Den morgonen stavas med 4 bokstäver- gäsp! Då är det i alla fall tävling i Örebro som gäller, skönt bara att vi bara har med oss en häst!
Så det är nog dags att säga natti natii för mig här nu

världens bästa cazim, sjukt vad jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0