17 mars

Idag har det inte hänt så mycket spännande i hästvärlden, inte igår heller men jag skrier lite om min torsdag på hästfronten.
Direkt efter skolan åkte jag som vanligt till tollstad. Odjuret hade fortfarande inte fått några skor men jag red lite i alla fall. Eller ah det stod lite hinder uppställt från gårdagens hoppträning så det är klart man passar på lite (a) Han var sjukt pigg och glad och pep när jag skulle fatta galopp men... han var riktigt fin och vi lyckades tillsammans omvandla hans överskottsenergi till positivt. Ett framsteg men det var nog bara idag det var så ;)
Jag kom hem ganska tidigt och då gjorde jag det jag längtat efter í jag vet inte hur länge, nämligen träffade världens bästa maja! Riktigt skönt snack och skratt.


gamal billd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0