-hatar rubriker på såhär händelselösa dagar-

Vad tidigt jag är hemma för en gångs skull vilket är ganska skönt! Fast det var nog för att jag inte var överdrivet social idag o det enda jag gjorde i stallet idag var köra ut mat i hagarna, borsta en extremt skitig dinosaurie som jag sedan körde i pessoaselen. Det var bra att han fick gå i den idag för att jobba på rätt sätt och dessutom så att han fick ett försök till att springa ur sig lite energi i kroppen i alla fall även fast han nog skulle kunna springa en hel dag utan att bli trött..normal hest! Han var fin i alla fall när jag lyckades få honom koncentrerad mot mig men jääklar vilka bocksprång det vart ibland alltså, haha men jag var lite glad att han gjorde dom idag istället när jag inte satt på. Aja, nu när det är så tidigt och ljust ser planerna för denna tisdagskväll ut såhär: plugga, ponnyakuten och pw med olivia.



provriding ermes

Kommentarer
Postat av: Emma

Fin blogg :)

2011-03-22 @ 19:24:37
URL: http://karlochemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0