i'm back

Ehm ah det var ett tag sen nu...
Kör en liten senaste veckan nu då för att själv få lite koll på läget.

Fredag: MIN FÖDELESEDAG!! 15 hela år, brukar inte svära..men fan vad kul jag ska se till att detta åt blir!
Kvällen firades på inget mindre ställe än gransnäs på konfirmations-läger,typ, men med underbart folk! Likaså lördag o söndag då jag även hade fotbollsmatch på kvällen

Måndag: Stallet vid 13 = sovmorgon! Dock lovets enda. (!!?!) Men så är det, ska man ligga på topp är det det som gäller...aja jag trimmade i alla fall tarzan på banan i solen innan jag hade fotbollsträning igen på kvällen

Tisdag: Uppställning i stallet 8.30 för att mocka..gäsp var det ja. Nedå det gick så bra så. Det vart en uteritt med caroline bestående av galoppträning i "spåret". Tarzan var pigg och glad som vanligt och fick allt till några bocksprång och tjuv-stickningar ;)

Onsdag: Var inte i stallet förräns halv tolv men innan dess var jag o mamma o fixa lite saker, mest hästiga. Idag var det hoppning för annelie som stod på schemat som gick förvånansvärt bra. Hoppade en blandning av studs, liten båge, koppelräcke och serie som slutade på iallafall 120 eller något sånt.

Torsdag: stallet 8.00, gäsp än en gång. Då var det mockning och allt annat som var sysslorna för mig innan jag joggade tarzan lite lugnt på banan. Det gick inte bra, hehe. Satt fast i vänstersidan men han var lite för trött för allt annat men jag tror vi avslutade någorlunda bra i alla fall. Sedan longera jag santos + red jacob lite halvspontant i shorts och foppatofflor. Eller jag visste om det men orkade in´te byta om... Resten av dagen bestod av att förbereda inför thsk:s hoppning imorn

Jag kan avsluta denna meningslöst långa text med att klockan imorgon kommer att ringa 05.50 och att jag är redigt avundsjuk på gabriella (syster) som just nu befinner sig på manhattans gator med 3 kompisar och, ah ni vet vad.


sweet fifteen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0