hej igen

Oj, det här var ett tag sen kan man lugnt säga! Men jag har inte dött och i'm living the dream som vanligt! Utan min stjärnhäst dock...nedå jag har ju tarzan som blir finare o finare för varje gång o jag brukar kunna få en bra känsla från start. Härligt! Idag fixade jag hela stallet eftersom annelie jobbade vilket hon gör imorgon också så då står samma saker på schemat, typ. Idag invigde jag även sandbanan, dock en väldigt blåsig sådan så när jag hade värmt upp kom pippi med jacob o vi gick in o red istället. Inne stog det hinder uppställda så det hoppade vi en del på. Hon filmade mig en del så jag har lite bilder från filmen + bilder från sandbanan som kommer snart :)
Dagens ridpass imorgon har jag inga planer på än så länge. Det enda jag tänker på nu är min ångest för att ställa klockan på 6.25 imorgon! Ja, ni såg rätt



ett litet smakprov från idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0